Spring is coming.

Jaha, inte en enda droppe snö i jul. Vi hade gott om snö tidigt i våras, men det har inte verkat vilja komma något nu. Blir säkert mycket snö från januari till april. Skulle inte förvåna.

Oavsett så är det inte särskilt saknat, jag har haft annat att tänka på än snö. Syrran kom hem i helgen, fick två BH:ar i min storlek av henne från Lise Charmel (á 1000 kr/st!!) samt lite matchande underkläder. Hon är för söt, hon! Så nu har jag lite juliga underkläder haha.

Eftersom jag älskar våren så har jag redan spanat in lite vårkollektioner. H&M ser mycket lovande ut, likaså LaRedoute med smarriga lysande färger. Ska dock satsa på att vänta med att köpa kläder i vår, hade tänkt köra ett race med VLCHF i ca tre månader. Hade varit så kul att komma under 55kg strecket. Hoppas på det bästa i alla fall!

H&M 2012


LaRedoute



Gott Nytt År!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0