Pow (forward)

Igår fick jag hem tre paket som jag väntat på! Ett par stövlar från LaRedoute (hur länge har jag inte fått vänta på att bara hitta ett par stövlar i lagom längd och klackhöjd?! Verkade inte finnas, men sen så!), en väldigt fin Isabel Marant-inspirerad tröja från KappAhl och så en fantastisk väska från Romwe.












Imorgon ska jag göra lite fyllda lövbiffar inför helgen som ska spenderas på jobbet. Har kommit på att fyllda lövbiffar är min favoriträtt. Den kan ätas kall, varm, ljummen... det spelar liksom ingen roll. Det är gott oavsett! Det är enkelt att göra dessutom. Det enda du behöver är lövbiff och fyllningen: en god ost och senap. Stek tills det börjar rinna lite ost så är det redo att ätas.



Jag har också fått iväg alla julkort efter att jag kom på det i all hast i måndags. Så nu behöver jag inte tänka på det. Börjar jobba en del nästa vecka eftersom det inofficiellt är "jullov" - men vi kommer ha en hel del att göra i och med att examen närmar sig. Om ca 1 månad är jag färdig socionom. Kan inte fatta att det gick så fort!

Jag börjar även längta efter längre hår. Eller så är det min sambos enträgna ord som går runt i huvudet på mig. När det blir halvlångt kommer jag förmodligen klippa det kort igen. Men drömma kan man alltid göra. Luggen blir dock kvar.

& så lite inspobilder så jag har fullmatat er ordentligt i detta inlägg ;-)













& still thinkin of that watch...




An eye for an eye makes the whole world blind.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0