Love is in the air.

Igår firade jag och min sambo 6 år som ett par. Vi träffades på lussevakan i 3:e ring och sedan var vi fast ;-) Sedan dess har det bara gått framåt och nu har vi varit tillsammans så pass länge att vi vet var vi har varandra och allt eftersom känner man sig mer och mer redo för vissa "vuxensaker". Det blir inte "bröllop" och barn ännu, men det glämtar vid dörren dit drömmen ligger. Vi har flera år framför oss, och det känns så fint!







Jag kände att det skulle vara rättvist, så jag köpte också en bukett till min sambo. Så det blev en enorm bukett till oss båda och det uppskattades! Sedan gick vi ut och åt gott på RoseGarden. Plankstek har aldrig smakat så gott! Därefter gick vi på bio och såg Sherlock Holmes 2:an med Noomie Rapace. Inte särskilt spännande kanske, men intressant filmad och lite humor och finurligheter. Absolut sevärd.


Nu väntar jag på att få åka iväg till jobbet. På kvällen ska jag och Jossan ut och rocka lite. Jag ska rocka i mina Versace-leggings och en vit skjorta. Blir nog kul!

Have a fun weekend!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0