Slappin da bass mahn!

En av de roligaste Paul Rudd-momenten ever! KOLLA IN -> Slappin' da bass mahn (från komedin "I Love You, Man")

Wow... idag gjorde jag 550 reps nightmare workout! Kan stolt meddela att även om jag enbart gjorde 20 armhävningar (skulle gjort 50... I wish!) på knäna, så gjorde jag ALLA övningar. Även de två absolut hemska sista övningarna. Fast en aning modifierade. Jag är ju inget proffs. Ännu. Var färdig på 45 minuter, 14 sekunder och 793 hundradelar. Lika bra att vara noggran. Jag hatar side one arm push ups! Usch! Men övning ger färdighet. Sist jag gjorde övningarna och skippade de två sista och fuskade lite på side one arm hamnade jag på 43 minuter och 23 sekunder. Så lite förbättring har man gjort, samt att man fått in lite av tekniken. Gillar att göra sit up övningen - du känner verkligen att magen jobbar! Imorgon ska jag nog jobba lite med min nya kontorsstol: fitnessbollen! Underbart redskap. Benen blir väl omhändertagna - för att inte säga brutalt söndermanglade. Eller så är det jag som är klen...

LCHF: Ätit fil med bär och hasselnötsströssel till frukost. Till middag blev det falsk het pastagratäng. Ikväll... Ja, vem vet? Sugen på stek!



Imorgon börjar skolan for real. Ska bli spännande! Historiskt perspektiv när det gäller barn som samhällsfenomen.

Så har jag gjort vid håret! Gissa hur det ser ut?!




Har dessutom hittat ett par riktiga killerboots på Skopunkten... men känner att pengarna till körkortet minskar för var dag som går. Inte bra. Var är min diciplin? Önskar att jag vore snål. Jag behöver ju inga nya stövlar direkt... Men ett par stövlar med dragkedja bak, hello?




Sen väntar jag fortfarande på att bli med hund. En underbar vacker bullterrier hade inte suttit fel. Vill ha hus nu! Och semester så jag kan träna upp den lilla vännen.




OCH TILLSIST! Lite inspo.










Sayo!


Kommentarer
Veronica

Låter spännande med håret, får se imorgon :)

2011-09-02 @ 07:51:48
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0