Money money money

...

Beställde lite kläder från Gina Tricot och en oranga tantväska. Kunde inte motstå den - påminner en aning om Fendi! Är superglad att jag beställde denna blus, eftersom urringningen i den är precis lagom utan att se vulgär ut på mig som har lite större byst. Att den kom i fin cerice samt i vit färg höjer ju bara glädjen ;-) har även köpt mina allra första svarta jeans. Jag vet?! Jag har aldrig ägt ett par svarta vanliga jeans. Mer sånt, tack!









Så skönt att jag fick ta på den silvriga tröjan från Gina Tricot. Billigare och bättre passform än H&M's!

Är riktigt trött, sov bara tre timmar. Ska äta lite och sen sova ;-) Imorgon blir det styrketräning med mina nya handskar!! Ska bli kul.


Kommentarer
Veronica

Tyckte om blusen så jag beställde en fast mörkblå, den vita fanns inte i min strl =/ Blev glad när jag insåg att Gina börjat med faktura ! POK

2011-08-17 @ 20:48:26
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0