Let's go!

Skulle egentligen cykla iväg och träna men blev sittandes framför datorn då jag försökte hitta ett bra sätt att lägga upp träningen... Jag tycker om så som jag tränar nu men jag känner att jag inte får en funktionell och bra träning utav det. Magövningar är något jag saknar på gymmet... jag ogillar att använda mig själv som redskap, då känns det bättre att göra övningar med en maskin. Får nog öva på det.

Kom över en sida på youtube där en tjej vid namn Zuzana kör stenhård träning. Hennes kropp är beundransvärd. Nog för att många kan se henne som ett sexobjekt, men det är bara att se förbi den lättklädda imagen och fokusera på hennes tips och tekniken - för jag tror den är guld värd. Synd bara att jag inte har tillräckligt med utrymme hemme att utföra detta på. I gymmet känns det otänkbart. Så jag har bestämt mig för att om vi flyttar till hus, ska vi ha en källare lagom stor att kunna utföra träning i. Förhoppningsvis. Hon bevisar att du inte behöver åka till ett gym för att träna, du kan göra allt hemma => mer funktionell träning där du måste använda din kropp.

Ska även beställa en intervalltimer, så jag inte behöver titta på klockan hela tiden för att hålla reda tiden själv. Checka in Zuzanas hemsida!! Hon har många tuffa övningar som man mycket väl kan bita tänderna i.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0