En vecka kvar!!

Av mitt lilla lov. Sen drar skolan igår... Glup! Måste börja kolla på studentlitteraturen känner jag. Tror jag kör mig själv ner i stress och tankeplågor, vet inte om jag ska kalla det ångest... Jag vet verkligen inte vad jag ska göra av mitt framtida liv. Allt känns väldigt färgslöst ljust nu.

Det var förmodligen även detta som fick hjärnan att kapejsra imorse. Var helt seg och när jag gick upp vid halv elva tiden och satte mig vid datorn så märkte jag direkt att migränen var på väg. Lade mig i soffan och inväntade de tindrande hatade prismorna som skulle skallra i mina ögon. När det försvann tänkte jag att huvudvärken inte var särskilt farlig, men den blev det... sakta men säkert. Fick ingen ro i soffan, tog mig likt en zombie mot sängen och försökte somna (bästa medicinen). Det gick dock inte och plötsligt blev jag medveten om att magen inte var särskilt glad den heller. Släpade iväg mig till toaletten och höll på och somna i en timme innan reflexerna väl satte igång. Myspys.

Sen kunde jag somna och jag sov ändra fram till halv fyra. Det känns lite bättre nu, som om något tungt kört över hela huvudet.  Sambon var snäll och köpte migräntabletter till mig, jag hittar ju aldrig dem när jag behöver. Så jag vet ju inte om de funkar direkt. Tror min migrän har muterat sig och blivit värre och värre. Har aldrig blivit kräksjuk, men nu så. Oh well...


Längtar till v.39... då ska jag bli ägare av dessa sköna dojjor:



synd att de kommer så himla sent in på hösten...! Hur tänker dem egentligen?!


Kommentarer
Veronica

Usch det låter verkligen inget vidare :( har aldrig haft migrän och är glad för det. Det går bra med henne, Doris heter hon och har fått permanent hem ute i stallet :) Hon trivs jättebra och verkar otroligt tacksam för att vi tog oss an henne. Värsta kelgrisen ! Hon har fångat 8 möss vad vi vet än så länge :)

2011-08-23 @ 08:26:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0