What to do?

I helgen synade jag rejält! Åt pannkakor med ostfyllning på IKEA, lite smågodis under hela dagen (kanske 5 bitar), ett halvt twix och därefter en saftig plankstek men jag såg till att äta upp allt kött och de flesta grönsakerna. Åt kanske en 1/4 av potatismosen.

På söndagen blev det ett polarbröd med smör och ost, sedan en tallrik yoghurt och lite müsli till. Vid lunchtid tog V&P fram grillen och jag åt två korv med bröd. Ketchup och lite senap till. En päronglass på vägen hem och lite mer än en halv pizza till kvällsmat.

Så duktig man är... eller hur?! Det var lite synd för nu har jag helt tappat intresset för operation noll. Drack en shake igår... Åt massa knäckebröd (inte särskilt bra...) och två små kakor vi hade hemma så nu är de slut tack och lov!
Det är så dumt, jag inser ju att gå på kolhydratskost är en förbannelse. Om jag äter ris, potatis eller pasta kommer jag skapa ett sug efter mer inom mig. Det är så dumt... Hm... får se hur jag gör med den saken.

Jag styrketränade som vanligt i måndags, Fuego igår. Idag skulle jag tagit en powerwalk men jag somnade om! Funderar på att gå en långpromenad till konsum för att posta paket. Måste köpa hem lite mat också. Ja... det blir till att tänka tänka.

Sedan kommer c-uppsatsen ta större delen av min tid så bloggandet står osäkert just nu.










Biee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0