What-da?

Åt risotto igår, en liiten skål. Killen har fått dille på det och steker gärna ris med grönsaker och någon form av kött/skaldjur. Igår åt vi tillsammans och då var det ris med grönsaker.

Jag har ALDRIG haft så ont i magen som jag hade igår kväll. Jag hade tränat Fuego och tänkte "jag behöver kanske fylla på med mat i magen". Åt två knäckebröd. Lite senare gjorde sambon mat. Aj, aj, aj!

Idag kör jag på LCHF igen. Jag kommer inte orka räkna alla kolhydrater, så som hur mycket Fjällfilen innehåller och att jag egentligen får i mig rätt mycket kolisar pga den. Däremot är min "övervikt" inte särskilt stor därför tror jag att det är okej att kvoten blir lite större. Tror att om jag bara håller mig borta från från allt "vitt" så slipper jag utsätta kroppen för sådana påfrestningar.

Kommer satsa på att äta fil med bär till frukost, eventuellt nötmüsli om jag orkar göra om min misslyckade från förra gången. Mycket kött, grönsaker. Får försöka undvika mjölkprodukter, misstänker att det egentligen inte är särskilt bra att äta laktos. Kanske får pröva laktosfritt men det är rätt dyrt... Bacon och ägg... Jag har tröttnat lite på den maten. Ägg smakar inte så gott som det gjorde förr. Synd. Får vänta på att det ska bli gott igen.

Ska se till o baka lite oopsies och frysa in så jag har fejkmackor att tillgå. Köpa mandel- och hasselnötsmjöl på LCHFbutiken.se och lite annat så man ibland kan baka lite gott. Jag får nog hoppa min dröm om en glass och en bulle under sommaren. Min hälsa är viktigare än en glass! Anna J.D Jacobsson har efterrätter så som päron- eller äppelpaj på LCHFvis. Lite mer vänligt.




Kommer träna ikväll då F&S har stängt på fredag *morr*! Det blir core/bosu! Rätt kul faktiskt, om inte en aning avancerat. Kommer förmodligen vara död ikväll. But, but...


Idag har H&M dessutom (till min förvåning) lanserad Sweedish Hasbeen-skorna.  Hur har jag missat detta? Vill gärna ha kilklackarna i vitt läder men... 500 kr? Mja... Inte just nu.

Sayo!


Kommentarer
livetoday - 52 kilo

ajemen!! stavmixer is the shit där!!! :)

2011-04-23 @ 17:06:32
URL: http://livetoday.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0