Spinning Around

Jaha, snart har det gått två veckor sedan jag inledde operation noll. Det har gått väldigt bra, tror det är en fördel att vara hemma under tiden. Du undviker onödigheter.

Igår var det 50% på Bikbok och jag kunde lägga vantarna på en efterlängtad Acne-lookie som kostat 399kr. Halva priset är helt ok för en blus. Sedan fick jag även med mig en fin leopardscarfs. Har tittat på den med 199kr har känts som en hel del pengar för en sjal.

Finns så mycket jag vill ha för tillfället. Det är irriterande.


Hur snygg var inte tjejen i mitten?! Mrr! Jackan är från H&M dessutom...


Skorna är helt perfekta, från Asos.com men eftersom bloggerskan uppger att det var jobbigt att gå i skorna efter bara 15 minuter så känns det inte som ett bra kap.

bilder: Intrigue me now

Rosa jeans... från H&M. Vackra.

bild: Vanillascented


Mint och glansigt svart...

bild: Sanna Tranlöv

Extremt rosa byxor!! Vart tusan får man tag på dem?!

bild: Angelicka Blick


5 saker jag inte gillar just nu
- Krackelerande nagellack i olika färger - fult och fult... Fattar inte hur det kan vara snyggt
- Jobbrist - har inte jobbat extra sedan julen. Oerhört frustrerande!
- Stormarna - okej det är jordbävning i Japan så jag kan inte klaga men det är inte okej att det blåser hela tiden så fort det blir fint väder.
- R'n'B-låtar eller vanlig låtar som remixas till techno/housemusik - låt bli det DJ Banken! Annars spelar vi snart "I shot the DJ" med Scooter...
- Avsaknad av bodypump på F&S - kom igen, skaffa in!


Fullt upp idag. Diska, städa, packa, träna, snabbtur på stan och sedan drar vi iväg mot Markaryd! Yay!

Yippie kajej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0