Lugg, väx!

Det tar evigheter för min lugg att växa! Jag vill ha långt hår, nu! Nej, jag vill inte ha långt hår. Jag vill bara att luggen ska bli lika långt som resten av håret så jag kan ha det som Angelica. Så fint, hade passat mig perfekt!

Vågar inte ljusa upp håret. Rädd att det extremt fina vädret ska slita på det alltför mkt. Men vi får se...!



Pretty, ey?

Har införskaffat mig ett par ljusrosa shorts! Helt perfekta. Nu ska jag bara smeta in mig i BUS också så jag kan gå barbent. Har ärvt min mors bleka hy => röd istället för brun, TROTS att jag har bruna ögon och mörkt hår. Så det har absolut inget med din hudtyp att göra... morr!

För övrigt har jag också fått hem en fin stråhatt från H&M. Har tittat på den länge och när det kom 500kr från H&m på posten så cyklade jag iväg och vältrade mig i kläder. Bra när det är "gratis!" Så, nu fattas det bara en rosa, en orange, en röd och en gul handväska... Klumpiga klackskor, mörkbeige långkjol, gul spetsklänning och hm... det kommer alltid fattas något. The hunt continues...













Har btw börjat lyssna på Britney Spears nya album Femme Fatal. Jag älskar alla låtar! Ingen är tråkig, alla är lika härliga att lyssna. Särskilt den pulshöjande Big Fat Bass. Me like ;) Hon bevisar att hon kan, Miss Spears. Och det är skönt!



Nu väntar vi bara på Gaga's nya också...! Känns långt till siste maj!

Oo... just det! Jag har precis skrivit klart min ALLRA FÖRSTA BOK! Den är egentligen inte klar, men jag kände att det fick vara nog. Den var helt enkelt mätt. Så fortsättningen får bli en uppföljare till 1:a fastän det var tänkt som en hel bok om en av mina karaktärer. Nåja. Ska bara skriva färdigt uppföljaren samt 2:a boken sen ska jag se mig efter bokförlag!!

Kaos, trubble, fear, destiny!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0