Jahapp!

Idag lanserades H&M Consious Collection. Till min lite retfulla glädje så sålde H&M inte de virkade shortsen eller de ljuspuderbeiga shortsen eller kavajen med utklippta mjuka rundningar. Många som har varit helt galna i dem (på bloggar bland annat). Det är bara lycka (?) för de som förmodligen bor i de större städerna.

Hur som helst fick hemsidan in det jag suktade mest efter: den vita kavajen och de vita shortsen!



Även om det inte syns går de båda i samma färg då de båda är gjorda av tencel® lyocell, underbart material! Lite gott samvete att man köper något (enligt H&M i alla fall) miljövänligt... Matcha dessa i sommar med vita skor och dagen är som gjord!

Slänger upp lite bilder på blusen jag köpte från bikbok samt de skor jag köpte senast (om vi inte räknar med H&M-skorna) vilket var i början av februari  (se det börjar bli bättre!)

Ja, den är ut och in för tillfället...


och passar extremt bra till:

mina rosa panties från Zara


killerboots från Nelly.se (köptes dock begagnade)


samt min underbara kuvertväska från Asos som fortfarande väntar på att bli invigd... när?


Nej, nu ska jag iväg och träna, sen blir det att skriva uppsats för hela slanten. Det är bara att go right into it.
Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0