I'm very happy!

Det har gått fem dagar sedan jag började med operation noll. Nu får jag redan på mig mina älsklingsjeans och ett par rosa jag köpte för ett tag sen på Zara! Det sitter lite tajt vid låren men till nästa vecka kan jag nog räkna med att jag kommer i dem helt och hållet. Får se om jag behöver byta storlek på de rosa... Sist jag gick ner satt mina "smalisjeans" på tok för lös! Dessa kan anses vara en aning större den så.. men vi får se! Om tre dagar har det gått en vecka och om en vecka till ska vi se hur mkt jag har gått ner... vågar inte väga mig än dock.. men ja! Det ska nog gå bra!

Denna vecka har jag köpt fuego på tisdag och styrka på torsdag. Idag blir det Fuego vid fem-tiden. Love it! Man får verkligen chansen att ta ut sig med sensuella rörelser på dansgolvet och ingen bryr sig! Så härligt! Det kan man precis inte göra på gymmet kan jag säga!

Här är ett jättebra tips på att träna magen. Struntar i om det ser roligt ur när man ligger på golvet och sprattlar. Jag är helt död efter den.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0