En petit peut

Oj oj oj! Denna helgen har verkligen susat förbi med rekordfart! Tur då att söndagen har tagit lite längre tid på sig att glida förbi. Skulle ut på fredagen eftersom Jossan ville fira sin födelsedag. Dock drabbades jag av migrän igen (fattar noll) och mådde illa under kvällen så jag hoppade restaurangbesöket. Satt en stund på Taste innan Jossan o co beslutade sig för att åka hem. Lagom i tid dök Bexx upp med Lisel och vi spaltserade iväg till Banken.

Kön var trés terrible! Massa 18-åringar (säkerligen yngre människor också) som betedde sig fruktansvärt. Becc gick till vakten för att fråga något, till vår förvåning kände hon honom och han släppte mer än gärna förbi vårt lilla följe - så vi slapp trängas med denna hord av skator.

Kvällen var lyckad, om man försöker förtränga det faktum att Banken bestod av 98% F.T.I. De resternade 2% bestod av mig, Becc, Lisel, Anton och Kirre samt en tjej som vi stötte på som var härligt trevlig. Istället för att dansa stod vi och pratade allt mellan himmel och jord. Kunde inte bli bättre, med tanke på att det inte gick att ens försöka sig på att dansa därinne.

Igår blev det släktträff i Trelleborg. Tog hela dagen så när jag kom hem vid tolv inatt sov jag ända till halv tio imorse. Perfekt helg. Längtar redan till nästa :)






Födelsedagsbarnet


Carro som inte ville vara med på bild



Igår, klockan 9.00 på väg ut till skjutsen mot Trelleborg








Besökte syrran, hennes barn och katterna. Min älskade bortadopterade Xander bor där, så det var ett kärt återbesök. Saknar honom så och så fin och stor han blivit!

Tjockisen


Prosit (eller nått?)


Nellie o Xander




Becc


Gabbe



Adieu!


Kommentarer
Veronica

Verkar som du haft en mysig helg, roligt med mkt bilder :) Ska bli superkul att ses snart, hoppas min uvinf gett med sej någorlunda tills på lördag...

Tack, tycker det är rätt kul med blommor nuförtiden :) Kram

2010-10-11 @ 22:09:36
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0