Choke Coca Cola

Jobbet (praktiken) tar verkligen upp all min lediga tid nu i dessa dagar. Man är där länge, sedan kommer man hem och måste läsa på lite böcker som faller utom praktiken men inom kursen och böcker som behövs för praktiken. Hinner inte skriva så mycket på min bok, jag känner att jag måste ta en paus och försöka läsa till mig lite skrivinspiration från andra skönlitterära böcker. Dags att börja nu, känner jag. Ta en paus och läsa en bok. Det var mycket längesedan jag gjorde det.

Köpte en halsduk häromdagen, men lite osäker på vad jag tycker om den. Vad tycker ni?

Samtliga plagg & skor: H&M

 

Shearlingjacka - Lindex, jeans - H&M, Stövlar - DIN SKO, halsduk - H&M, grön väska - Accent

 

I LIKE MY GREEN BAG!

INSPO

 

 

It's all about the jackets and shoes!



Kommentarer
Veronica

Jag gillar halsduken, supersnyggt det du har på första bilden :) Jag längtar till nästa lördag, ska bli kul att komma ut o dansa !!!! Kram babe

2010-10-09 @ 18:43:01
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0