Time To Burn

Varit ledig idag, men inte varit ledig precis. Hade mycket att göra, skulle cykla och fixa en gammal lagning hos tandläkaren och sedan diskuterade vi min kommande visdomstandsoperation. Huä! Tack och lov för bedövning. Sen var det in till stan för att posta paket. Tog en runda inom Village också. Hittade mycket snygga saker att julpynta med men det är lite för dyrt just nu...

Har plockat fram det mesta av julsakerna eftersom jag inte kommer vara hemma i helgen. Så slipper man ha och göra sen. Det innebar att jag strök bordsduken och de julgardiner som skulle upp - vilket jag annars ALDRIG har gjort. Avskyr att stryka, men jag har insett att det ser fördjävla trist ut när det är skrynkligt.

Nåväl. Drömmer mig bort till våren. Jag är inte upplagd för snö just nu. Har sett lite mer bilder av H&M's vårkollektion 2011. Ett par skor som jag måste införskaffa mig es:



Fint! Nu ska jag ta en välförtjänt plats i soffan och titta på alla ljus som kommit fram. Mystider, det är en bra grej med julen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0