Te Quiero

Jag älskar att lyssna på Stromae! Hans musik är verkligen speciellt, du hör när det är han genom bara musiken. Te Quiero är grymt, liksom House'llelujah. Det är samma artist som slog igenom med Alors on Danse.



Puh... försökte ta på mig mina jeans från Esprit "smalisjeansen" och fick dem inte ens upp över ändan (!) Innan kunde jag i alla fall få dem på helt utan att kunna dra igen dragkedjan... Liksom innan är jag väl medveten om att jag sagt att jag ska skärpa mig hur många gånger som helst. Men jag har aldrig kommit in i flowet, eller hur jag nu ska uttrycka mig. Det är hemskt. Så fr.om. idag ska jag sätta in cirkeldiagram på hur intaget sett ut för dagen. To much kanske, men det är bra för min egen skull så kan jag ha lite koll på hur mycket fett jag äter - för det är det jag ska äta mest av :) Så i helgen sa jag farväl för sista gången till allt vad kolhydrater heter. Det känns bra idag. Jag hoppas att energin finns kvar ett tag framåt så jag kommer ur sockerträsket.

I januari ska jag skaffa F&S-kort och börja med 2 gånger i veckan och sedan öka till 3 ggr. Sen får vi se vad det blir av det. Sambon har sagt att han också ska börja, så vi får väl se. Tränarkompis är det bästa, annars kommer jag inte dit.

So... here we go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0