Lanvin & H&M...

... var inte så WIHO som jag tänkt mig, och tur är kanske det? Har sett de flesta plaggen nu på en del bloggar. Två klänningar har fallit mig i smaken och ett halsband. Skorna är inte det roligaste jag sett, faktum är att det kan nog vara de tråkigaste skorna under hela hösten. Skönt att jag inte behöver lägga energi på det! Men de klänningar jag fann intressanta, hoppas jag kunna klicka hem. En gul volangklänning var också rätt fin, men eftersom jag inte kan ha axelbandslösa klänningar så är det bara att hoppa. Ännu ett plus!

Tittade precis på en hemsida... ALLA klänningar går över priset $99 => alla klänningar ligger över 1000 kr! De fina som jag tittade på kostar mellan $199-249. HAHA! Jaha, då behöver man inte sitta och vänta på att hinna klicka hem dem! Herregud vilka priser!! Det blir köp för dem som verkligen kan lägga så mkt pengar på en klänning... SYND!















Ett axplock av det som jag tyckte var fint. Tycker mycket om den mörkorangea klänningen med diamanter vid halsen och den svarta fluffiga med guldigt snöre, samt det röda halsbandet. Men det blir över 4000 spänn. NEJ TACK!


Kommentarer
Veronica

Håller med, hemska priser och inte alls så mkt snyggt som jag trodde!

2010-11-03 @ 20:14:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0