Wonderful Day

Juhup, varit i skolan och jobbat med vår utredning. Allt går som smort.

Cyklade sedan till posten och hämtade ut H&M against Aids-kollektionen som jag beställde förra veckan. Wow, trodde inte jag skulle gilla allt. Tusan också :)


Jeansklänningen stor favorit!

 

 

 

Zebran Neckless

 

Leopard dress

 

 

 

Sen blev jag överlycklig när jag hittade denna skylt:

 

Jag har börjat på en "lek" som innebär att man ska hitta bilnr från 001 till 999. Jag startade om förra sommaren. Så ni fattar hur segt det går. Jag har letat efter 017 hur jäkla länge som helst. Och när jag hittade den idag vid Konsum gapade jag och blev tvungen att fota skylten :) Det bästa är att jag vet vart 018 OCH 019 står så de tar jag i en och samma smäll i övermorgon efter skolan.

Imorgon har jag ingen tid - ska ju till Helsingborg med mamma <3

 

Fick dessutom precis reda på att lillsyrran inte kommer hem till Sweden för besök i helgen. Mindre kul. Nu blev man asdeppig. Fasen också! Fasen!

Det enda som nu återstår är att ska jag ta itu med skolarbetet... Bye!



Kommentarer
Mikaela

Svar: Släpper H&M fler plagg från Fashion Against Aids kollektionen? Är verkligen sugen på jeansklänningen.. Hur sitter den? :)

2010-05-26 @ 20:15:04
URL: http://kelso.devote.se
Mikaela

Svar: Det var så jag menade, såg att jag formulerade mig lite konstigt :) Åhh.. Kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra med klänningen. Men tack för hjälpen! :)

2010-05-26 @ 22:48:33
URL: http://kelso.devote.se
jossan

Jeansklänningen var aaaaassnygg!!!

2010-05-27 @ 17:05:20
URL: http://missholmqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0