Robin... oh Robin Hood?!

Jupps, ikväll blir det Robin Hood på bio. Jag får (förhoppningsvis) sitta brevid min egen Robin (haha...) när jag och sex killar ska inta de platser som bokades. Ska nog bli skoj!

Jag har upptäckt att kokta ägg med lite majonäs och stekt bacon är väldigt smask till frukost. Det är 0 kolhydrater, vilket innebär att jag kan lägga krutet på grönsaker sen. Jag får nog variera mig dock, annars är risken stor att jag föräter mig på bacon och ägg så som jag gjorde med ostomeletten förra året. Älskade den då, hatar den nu...

Idag har jag tagit det lugnt. Var dock uppe och studsade vid 6-tiden, vet ej varför. Skulle tagit en morgonpromenad men det är inte så kul att powerwalka i ösregn. Sen blev det en snabb tripp in till stan där jag handlade en ring. Hängde undan en klänning med. Jag trodde inte jag skulle tycka om dessa långklänningar, men denna satt ofattbart snyggt! Me like!

 

The Ring!

 

För några år sedan var jag helt hookad på nagellack. Har nog lyckats bli det igen! Fick fyra nagellack vid prenumerationen på ELLE och de landade i lådan häromdagen:

 


Blivit lite besatt av turkost med. Och beige :)

 


 

Det var helt sjukt vackert ute den 6:e maj! Jag satt vid datan och hackade som vanligt, sen tittar jag ut och ser värsta tavlan av moln och färger. Dumt nog sprang jag inte ut och fotade, vilket gör att blixten reflekterades i spegeln...

 

 


 

Jag blev även fascinerad av molnen idag när det var uppehåll från regn. De flög förbi riktigt fort och de hade sånt märklig kontur...

På väg till busshållsplatsen... skulle cyklat om det var finare väder...

 

 

Ser ni de två "hålen" i molnen? Det såg riktigt skumt ut!

 

Nähäpp, nu blir det lite städning a la Emma (då händer det inte mkt...) sen ska jag ta bussen in till stan för att se Robin Hood som sagt. Ska nog ta med mig lite 86% choklad... blir nog bra.


Sayo!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0