Onsdag... still going strong!

Snart "sommarlov" - härligt!

Är inne på 3:e dagen med vLCHF. Det går skitbra! I måndags hade jag ett sug efter chokladbollar, men jag slängde ut sockret häromdan så det fanns ingen chans att göra några såna!

Och jag fullkomligt älskar min ägg&bacon-frukost. Det är det bästa på hela dan! Men ska börja äta lite mer så jag håller mig mätt längre. Slutar ju med att jag är hungrig vid ett, två och tydligen ska man kunna hålla sig mätt i ca 7-8 timmar.

Råkade ta ett tuggumi med socker i (tror jag) för vårt rollspelandes skull och kände direkt hur hungrig jag blev efter det. Socker är banne mig asfarligt. Ett korn sen är det kört. Men jag föll inte, jag kom hem och åt lite svamp och mögelost. Sen på kvällen blev det köttfärs och pyttemyttelite grädde för att annars hade det blivit förjäkla trist... =/

Tog en minipromenad med Robin till syrran för att lämna tillbaka spelet Alan Wake som vi fått låna av hennes man. Det var skönt, det var till och med så att Robin undrade om vi skulle GÅ till Maxi och handla mat. Jag fick protestera, för klockan var över åtta och jag var superdupertrött i huvudet. Han tjurade hela vägen hem, men jag undrar om han inte ville att jag skulle säga nej? ^^

Inen, Alex & Bene <3


Inen (Inez)

 

Nu blir det att fara till skolan och plöja igenom lite utredning och sånt! Sayo!

 




Kommentarer
Ulrika

Svårt o hjälpa till eftersom jag inte fårr dem än o vet om de passar =)

2010-05-19 @ 20:39:11
URL: http://colorelle.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0