Men... ?!

Var finns pengarna när jag som mest behöver dem..?! GAH!

 

Snygga skor från DINSKO... Som jag desperat önskar mig. Så fina, perfekta i färgen...!


Robin Hood... Hyfsad film, helt okej. Lite röriga stridscener, men hey, det har man inte dött av. Gillade dock Russel Crow i rollen som Robin - de gjorde honom inte till ett storartat helgon - så som han speglats innan. Detta kändes realistiskt. Filmen handlar om hur Robin Longstride blev Robin Hood. Jag är ingen nitisk filmkritiker, så jag tyckte det var en spännande och ganska underhållande film. Även om jag i huvudet hela tiden kunde räkna ut vad som skulle hända härnäst, blev man ändå överraskad ibland. Så jag var nöjd!

 

Någon annan som sett den?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0