Je suis trés happy!

Hämtade ut skorna idag. Lycka! Eftersom min lillasyster kommer hem från Norge på lördag ska vi gå ut och slå klackarna i taket! Kan knappt bärga mig! Nu väntar jag bara på de andra klossarnas ankomst!

 

 

 

& så outfiten för igår

Skor, jacka - H&M, vit skjortklänning (gammal) från Cubus.

 

Såå mätt efter torsk med senapssås... mums!

Imorgon sker sista rollspelsdagen och det ska bli riktigt härligt att få ett avslut på det hela. Sedan blir det eget arbete med gruppen fram till seminariumdagarna. Så om två veckor är det slut! Sen blir det jubb.

Viktiga datum framöver:

27/5 - ska till Helsingborg med mami och titta på vart hon växte upp och vart mormor bodde och lite sånt trevligt. Det var längesen vi var där och kollade. Längtar!!

30/5 - Saga ska döpas

31/5 - ska till min praktikplats och prata med chefen där

5/6 - fira Marius (ett av mina syskonbarn) som fyller 5 år

 

Någon som ska göra något roligt framöver?

Sayonara!



Kommentarer
Veronica

Hej ! Jodå, det är fint med oss :) Mkt att stå i nu när vädret går lite mer mot sommar. Allt växer här o var och bygget tar sin tid givetvis ! Men vi ska nog kunna planera in nån helg ! Du är inte sugen på att komma upp här på lördag kanske? Vårmarknad, är ett jäkla hålligång :) Skorna va grymma, önskar att jag kunde ha såna. Kramar

2010-05-24 @ 20:12:27
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
fröken jonasson

dom där är så himla fina!

2010-05-26 @ 15:12:38
URL: http://linnjonasson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0