"Grattis i en påse"...

...Är min käre sambos eget påfund. Det kom en dag för några månader sedan. "Men grattis i en påse!" istället för "men grattis då!"

Så nu kör han stenhårt på denna kommentar...


Igår gjorde vi kassler och till det hade vi broccoli och ostgratäng med fetaost (såååå gott!!!!). Robins polare Humz var också här och testade maten, sedan spelade dem Alan Wake... eller vad spelet nu heter. Sjukt läskigt spel! Jag som inte är så intresserad av sånt blev helt fast. Det var som att titta på en skräckfilm... hu!!! Till och med min härdade Robin hoppade till ibland när det kom oväntade ljud eller spöken... Rekommenderas!


 

Märks det att jag gillar grädde?

 


 

Hittade en kul grej på H&M's hemsida imorse:

Haha!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0