Allergic reaction

Har fått jättemycket kliande utslag på armar, hals och ansikte. Asstörigt!! Mina armar är så fula på grund av alla utslag som jag kliat hål på... känns trist att man inte vågar visa armarna för det =(

Undrar om jag håller på att bli förkyld igen. Har ont i halsen. Så typiskt... Inte vad jag behöver just nu.

Inte ätit godis eller något annat med kolhydrater alls sedan i söndags. Idag blev det bacon, ägg, mer ägg, makrill, bacon igen... Det bästa är att äter man sig riktigt mätt på morgonen så blir du inte hungrig förrän på kvällen och då äter man igen, sen är det ju i princip dags för att sova och så sover man tills det blir morgon och så kör man igen.

Några har frågat mig om det inte blir tråkigt med bara ägg och bacon, men jag hade ju kunnat slänga in skinka med smör också. Jag frågar tillbaka om inte de blir trötta på gröten varje morgon, eller filen, eller mackorna?
Ne, för de tycker ju att det är gott. Mm... jag tycker min frukost är god :) Jag åt ju yoghurt innan, men jag blev ganska äcklad av det tillslut så jag slutade med det. Det innehöll ganska mkt kolhydrater ändå så...

Jag tror dock att jag gått upp i vikt, men kroppen har förmodligen inte hunnit återställa sig efter en månad med kolhydrater och socker. Jag åt det ju varje dag! Det fanns ingen hejd på mig. Fy fan alltså. Jag gör alltid såhär. I början av året är jag skitnöjd med kroppen, sen plufsar jag till mig så jag mår dåligt över att visa mig ute när det är varmt och alla går med sina fina ben ute i solen. Men mina ben blir ju inte ens bruna hur mycket jag än pressar så...

Men jag ger inte upp. Jag hoppas att om tre veckor (för det har ju snart gått en vecka!! :D) så har jag kommit ner till 59 åtminstone så jag kan börja utgå från det och inte behöva må dåligt över hur jag ser ut...

Nu ska jag sova, ska ta Atarax som är mot klådan på kroppen så jag slipper klia sönder mig. De har lugnande effekt (Jag är tveksam hur jag ställer mig till det dock..) men jag kommer defintivt sova gott inatt!

fint!! :)



/Sayo!


Kommentarer
Emma

Tack! :-) Jo, jag använder en vit penna från isadora, sitter bäst och ger mycket vit färg, prova den! :-)

2010-05-20 @ 23:56:56
URL: http://modenessa.blogg.se/
Jennilie

Sv: Jo, eller jag hoppas de, haha. Ska operera den till hösten så då hoppas jag på en förbättring då rehabiliteringstiden är slut.



Tack hörru! :) Hihi okej, alltså jag brukar ändå kunna bli ganska brun men i år känns det som det går jäkligt segt alltså, åsså brände jag mig igår, crap!



Ha en fin dag :)

2010-05-21 @ 09:36:48
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0