why we love our sisters

I fredagsmorgon anlände Becc till Kristianstad. I was happy about it! Så vi skulle dra ut på lördagen var det bestämt, och det gjorde vi också. Var riktigt kul, träffade vänner från gamla tider ^^ & sen träffade jag en underbar tjejkompis och fastän vi inte ses ofta så var det riktigt kul att dansa med henne - det känns som det var 100 år sedan! Så utekvällen var helt klart ett lyckat kapitel.

Becc (med min klänning givetvis) & Sanja



Moi


Übercoola syrran i min klänning & skor ^^ Hon blev lång som ett monster




Klänningen från Nelly.se


Haha, står helt konstigt!




Frillan som Becc fixade under 10 minuter om inte 5!!


Glad och lycklig!


Today's






Som många andra köpte jag både fjärilen i silver och guld. Kunde inte hjälpa det - finaste ringen på länge! Från H&M! Nu ska jag käka pizza med Becc och sen kommer kanske Sanne ikväll ^^


Kommentarer
Elin

Vilka snyggingar! Saknar lite den tiden då det handlade om att göra sig fin och gå ut och dansa:) Dock inget jag längtar efter längre:) Men snygga som få blev ni!!! Hoppas ni hade kul!! Kram

2010-03-08 @ 09:09:32
Emhi

Hej Elin! :) Haha, du var jättesnygg själv när du var fixad och klar och skulle ut! Nej, det förstår jag ^^ Ja, vi hade jättekul och tack ska du ha! :) Kramis

2010-03-08 @ 09:33:55
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0