Vamos

Ska ta bussen snart till stan och sedan skall jag från stan till Tollarp för att jobba. Hittade inte kameran (var tusan är den?!) så jag tog med mobilen istället. Funkar sådär-

Rubbet - H&M, hatten - BikBok

My brand new bikie!

Riktigt nöjd med cykeln. Snart kommer väl ett passande namn. Alla mina cyklar har haft namn. Min allra första cykeln hette Emma ^^. På tre år har jag köpt fyra cyklar. Den första pajade rejält så den står utomhus någonstans i stan hehe. Den hette Snabbis, fan va fort det gick att cykla på den. Andra cykeln - som jag älskade högt - Blue Baird blev stulen en kväll när jag var på Banken... Och den tredje som jag köpte i slutet av september förra året döpte jag till Bruni eftersom den var mörkbrun. Jag älskade den cykeln också.

Hoppas jag kan älska denna med, ska nog inte vara några problem. Jag älskar cyklar och det brukar gå bra haha ^^ Jag känner direkt när det matchar mellan mig och en cykel. Jag när såg denna på Biltemas hemsida tänkte jag direkt - den får bli bra. Nu ska den bara ha ett passande namn... tror jag har ett på G men jag får nog kolla upp vad ordet betyder först...

Näpp, nu blir det jobb och sen slappa när jag kommer hem vid niotiden. Gött. Sen är det åter igen LCHF som gäller. Nu har jag misshandlat färdigt kroppen med socker.


Kommentarer
Veronica

Åh vilken fin cykel du inhandlat :) Vill har vår nu, dags att använda vårkläderna ! Söt du är på bilden med hatten, jättefint :) Kram !

2010-03-14 @ 16:06:23
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Anna

sv; haha, men varför kände du inte igen honom först då? Var det skägget eller;)? Ja, han sa att han träffat någon jag kände och jag tänkte av någon konstig anledning på dig direkt:p

2010-03-15 @ 08:44:12
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Anna

sv; jo, visst kände han igen dig. Det sa jag inte att han inte gjorde:p läkaren tror att det är skabb jag har, hur äckligt är inte det!? Och det är Philip som har smittat mig, och smittat humze som har smittat en till. HUr äckligt som helst! Fast nu halv hoppas jag att det är det så att den här behandlingen hjälper så att vi inte behöver utreda det vidare iaf!

2010-03-15 @ 14:32:45
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0