Terracotta, skira klänningar och blått <3

Intensiv dag. Mycket intensiv. Det räcker så. Morgondagen blir säkerligen ännu mer intensiv: jag måste försöka skaffa fram ALLT till lajvet på torsdag. Jag hoppas verkligen att jag hinner skaffa fram säker skjuts. Har för mig att Sara i klassen nämnde nått om att hon kunde köra bil - vi har tenta den dagen och så bor hon ju i Ronneby => där lajvet ska utspela sig ^^ Fladdermöss i magen eller nått ... i feel nervous! Både för lajv och tenta! Annars hoppas jag vi kan låna R.B's föräldrars bil. Jag kan inte ta tåget med all packning. Det går liksom inte. Noe...

HÄR KOMMER BILDBOMB!!


Sommarens kanske vackraste håsor?! Jag blev så betagen att jag köpte ett par till ifall ifall! Så det blir fyra par strumpor för 80 spänn!










Kjolen är bara förfantastisk!







Blått+terracotta => fullträff!



Blommig smältdeg med beiga toner <3 Nu fattas bara trätrallorna!



Den vackraste klännigen i år!






Mina fynd idag:

Bamsering från H&M och Glitter





Ny erfarenhet för mig idag: Sov djävulskt dåligt inatt... sen när jag satt på bussen så började jag tänka på... KAFFE! Jag var så trött, jag behövde något som kunde gaska upp mitt trötta jag. Så, jag drack en RED BULL för typ första gången i mitt liv - och jag kan ju inte säga att det är det godaste jag druckigt.. iish! Men fem-tio minuter  efter jag druckit upp allt så PING! Jag var på G! Gött!

Nu ska jag chilla lite, sen ska jag nog lägga mig. Trött som stryk! Ciao!


Kommentarer
Anna

sv; tyvärr är longboarden inte min, jag har den till låns i några veckor, men blir jag riktigt bitan så köper jag nog en egen:)

2010-03-27 @ 08:24:02
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Anna

sv; nej, inte direkt tyvärr. En bra bräda går på ca 2000 kr plus truckar och hjul, men man kan köpa billigare varianter i sportaffärer för runt tusenlappen. Tyvärr regnar det idag, annars skulle jag gett mig ut på en tur idag, kullagren blir förstörda om man kör när det är blött:/

2010-03-27 @ 10:52:26
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Jennilie

Snyggt!

Sv: Ja det var verkligen tur, trodde verkligen inte att jag skulle vinna, det kom helt otippat!



Ja okej okej! Jag har aldrig vart på en sån mässa men läst lite om dem men det verkar inte riktigt vara något för mig.. :)



Tack detsamma!

2010-03-27 @ 19:42:38
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0