Smokey whiskey

Hade en underbar kväll med Sanne hemma hos hennes föräldrar som bjöd på mat och vin. Sannes kille och bror med flickvän och kompis var där också. Jag har inte druckit på länge, jag är ingen sprit-människa, det ger mig verkligen inget.

Men igår var det trevligt att sippa på ett glas vin... och ett till... och ett till! Blev lite lullig sen körde vi vidare hem till Sanne där både hon och jag somnade framför tv'n. Har fått höra att The Boat that Rocked skulle vara kul, men jag tyckte den var dryg och trist => vi somnade ganska snart.

Idag blev det en snabb runda i stan. Jag handlade en biegeaprikos-aktig blus för 90 kr! Kostade eg. 349 men det var rea. Japp, det blev enda köpet. Måste hålla i pengarna nu.






Innan jag sprang ut till bilen som skulle köra oss till Sanne föräldrar. Kavaj, topp & örhänge - H&M, leggings - Gina Tricot.


Innan stan....




Den nya blusen/skjortan från VM.





Är hemma nu. R.B har åkt till sina kompisar... Har typ inget att göra. Får väl plugga... =/

BYE!


Kommentarer
Jennilie

Sv: Tack så mycket. Ha en fin lördag =)

2010-03-20 @ 15:24:19
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0