Smått & gott

Fick ena leveransen från H&M idag. Nästa förväntas komma imorgon. Hade beställt en jättefin och slutsåld kavaj från H&M, men ena ärmen är konstigt sydd så jag får skicka tillbaka den =/ Trist!

Garden Collectionklänningen att användas i sommar.. men jag måste fixa den framtill vid brösten - annars kommer min klyfta synas flitigt! Den är fin och lär bli härlig att använda på exempelvis stranden.

 

Fina örhänge från H&M


Den snygga jackan jag beställde som var felaktigt sydd i ena ärmen... snacka om otur!

 


 

Örhänge från Indiska

 

Som sagt.. förhoppningsvis kommer nästa H&M-paket imorgon sen ska jag skicka tillbaka det jag blev missnöjd med. Snart blir det kassler med broccoli och ost! <3

 


 

 

H&M Fashion Against Aids kollektionen kommer i Maj. 25% av intäkterna går till kommer att sänkas till HIV-organisationer (info: Glamour.se)

 

 

Kolla in skorna & halsbandet!!



Kommentarer
Anna

sv; jag köpte den när jag var i London hösten 2008, så det är ett tag sen. Håller med om att skorna är sjukt snygga!:D

2010-03-25 @ 07:25:31
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Caroline

Vad mycket fint du hade köpt. Klänningen är verkligen helt underbar :)



Såg att du hade lyckats få tag på webbshoppen massa som är nu slutsålt och tänkte höra om du inte kan ha den blommiga klänningen eller den blå mönstrade, så vore det jätte snällt om jag fick köpa dem av dig :)



Ha en bra dag!

2010-03-25 @ 15:30:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0