My gosh!

Jag trodde inte H&M skulle ta in något mer nu idag (torsdag) för det har kommit så mkt nyheter på senaste tiden - men åh nej! Jag hade inga förväntningar när jag klickade in mig på hemsidan - ville bara ha tag i den där jäkla scarfsen jag jagat efter hela veckan... Och jag fick tag i den - och några andra saker som jag suktat efter aslänge men inte trott skulle nå HM.se!! Blev så glad när jag såg att dessa skorna fanns där!

Fatta hur länge jag önskat att de skulle komma in på webbshoppen, men insåg att de förmodlingen ALDRIG skulle göra det. Nu har dem det - och jag fick 25% rabatt. Sweet!

 

H&M Magazine kom idag. Alltså kolla bara in skorna! Så awsome! <3

 

Andra heta nyheter :)

Tycker bilden längst till vänster är döfin! Sommarkänsla, klänningen är helt underbar... stämningen liksom!

Dessa übercoola glasögonen har även kommit in! Har sett dem på någon blogg och tyckte de var ganska coola men säkert inget som skulle dyka upp i min närhet. I was wrong :) Fast jag hade velat ha dem i en annan nyans...

 

Jag måste verkligen plugga idag... =/



Kommentarer
Anna

De vita skorna tycker jag var super:) Men du, hur gör man om man vill att ens nya inlägg ska synas på facebook, så som det gör när du skrivit något?

2010-03-04 @ 14:54:32
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Anna

sv; aaa, ja jag hittade det, bra beskrivet;) Det är verkligen roligt och det är en stor plantering 15x20 meter, ska bli häftigt att få se hur det blir!

2010-03-04 @ 15:57:38
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0