Lugg eller ej?

Grattis Elin på din födelsedag <3<3<3

Usch, jag är så velig. Jag har haft lugg innan men nu när håret blivit så långt (den gamla luggen) så känner jag mig så tveksam. Om vartannat känner jag mig supersäker på att det blir lugg nästa gång jag går till frissan, sen i nästa så vill jag forsätta vara panna.

Så gjorde lite fula bilder - och resultatet? Ja, lugg eller inte?! :)

Med fusklugg:

 

Uden lugg:

Detta var även det jag hade på mig: Leggings - Gina Tricot, Tee - H&M, hårband - gammalt från Indiska, halsband - gammalt från Glitter

 

Så vad tror ni?! Lugg eller ska jag göra på en lugglös vår och sommar?? :) Och tro fan att jag börjar bli sugen på ljust hår igen... *suck*

 

Var en relativt snabb runda på Ikea i Svågertorp. Onödigt om jag får säga min mening. Fast någon poäng fanns det väl med att bygga ut ett "större" några minuter längre bort från dess gamla plats... men som sagt. Jag kände att det var meningslöst bygge. Kändes som att gå i det gamla - och det gick fortare!

Har hämtat paket från H&M och Nelly också - besviken som vanligt på Nelly - trodde verkligen jag skulle få de där jäkla skorna men tji fick jag! Så typiskt. Typiskt!

Allt sånt blir i morgondagens inlägg. Bye!



Kommentarer
Hiba

lugg tycker jag:)

2010-03-10 @ 15:41:35
URL: http://justmehiba.devote.se
Elin

Hallo..du jag tror jag har en fin bild någonstans där du har lugg! Du har ett perfekt ansikte så du passar i allt! Ah har du varit på Svågetorp utan att meddela mig! Fatta att det inte är ens en halvtimmes körning därifrån till mig..du kunde gott hälsat på;) Vilka snygga randiga strumpbyxor..HM sa du?

2010-03-12 @ 07:32:13
Elin

och vad har du gjort med dina ögonbryn? Grymt snygga har de blivit!!

2010-03-12 @ 07:33:35
Emhi

Elin: tycker du? Jag har kört denna typ av bryn sen några månader tillbaka :) tack ska du ha! =P

2010-03-12 @ 14:35:57
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Emhi

Ja, från H&M :) Fast de är väl slutsålda vid det här laget... men kanske kommer de in igen :) Ja, fast jag och min kompis som jag var där med vi var rätt stressiga så det blev inget besök. Vi hade nog inte hittat hem till dig!



Kram

2010-03-12 @ 14:37:07
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0