In the breeze no one hears you

Har varit full rulle idag. Sis Becc kom hem från Norge och stannar över helgen. Så idag passade några från familjen att hälsa på hemma hos mig för att träffa Bexx och det blev supertrevligt. Har en liten modeintresserad 3-åring som ville ha alla mina halsband på sig och jag fick till några riktigt tjusiga bilder på henne. Killen på åtta var mest intresserad av kurragömma och tv-spel. Sen var det 3-månaders Saga som fick låna min minihatt från H&M.

Isn't she adorable?

 

Det var jättekul med besök. Får nog fixa såna sammankomster oftare! :)

 

Underbara Tilda efter vi lekt med smycken + att jag fick måla hennes naglar med det turkosa från H&M :)

 

Fasters modetös ^^


Tildas coola bror körde optimus prime-style

 

Samt de två små grisarna som jag och Bexx besökte hos sis Emelie över fika. Inezgrisen sov.

 



 


& på tal om annat så vill jag använda dessa utomhus nu!



Kommentarer
Emma

Men oj sicken liten sötnos på första bilden! Och på de andra bilderna också förstås :-D Barn är härliga!

2010-03-06 @ 01:44:20
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Anna

hehe, hatten var inte så mini på Saga^^

2010-03-07 @ 10:00:17
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0