Crashing down

Min lilla frånvaro på två dagar beror på att datorn haft ett eget litet liv och låst mig ute med nyckeln inomhus. Men som tur är har jag en skillad man som bara behövde begå ett litet övergrepp på datorn; bryta sig in i den och damma lite, mecka och sedan sätta ihop den.

Och nu funkar den utan problem igen. Jag lyckas alltid åka på damp-datorer. Vet inte vad jag gör för fel. Antingen är det "biologiskt" - dvs datorn är född med problemet från början (i detta fall verkar det vara hårddisken enligt R.B) eller så är det miljömässigt betingat - dvs jag har bringat problemen till datorn.

Hur som helst.

R.B's födelsedag flöt på fint, det blev god tårta och så två timmars TP-spelande. Jag och Erik kom på 2:a plats ^^ Det var heta diskussioner och massa tjabb hela tiden, men det var underbart rafflande!

Så jag slänger upp lite från dagarna som gått. Inte helt oväntat, mest om kläder och.... skor!

Monstruösa skor från Nelly. Jag trodde inte de skulle vara 15 cm höga...

 

Lång blev man iaf! Nästan 1.80 ^^ Men de var riktigt knepiga att gå i och att trilla i dessa styltor kan innebära gips och rullstol hela sommaren. Nej tack.

H&M's svarta speciella skor nådde mig häromdagen. Kan inte säga annat än att jag föll pladask.

+ mycket nöjd med den billiga skinnkavajen från H&M. Assnygg! + scarfsen <3

 

Snart blir det iväg till Biltema för införskaffande av en ny cykel. Livet hade funkat bra utan det med, dvs om min cykel fortfarande stått kvar där den skulle... Men cyklar är en nödvändig del av mitt liv. Utan en cykel finns det ingen Emma heller!

Hoppas på att slippa denna förkylning snart. Det gör så ont i näsan =P

Cya!



Kommentarer
Veronica

Snygga byxor :) var har du inhandlat dom? Kramar!

2010-03-12 @ 18:29:44
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Emhi

sv; byxorna är från H&M! :)

2010-03-13 @ 07:11:51
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Anna

sv; åh, tack så mycket:) Känns lite ego, men wtf;)

2010-03-14 @ 10:00:58
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
rafia

fan vad snygga de första skorna var!

2010-03-15 @ 01:23:41
URL: http://www.likerafia.devote.se
Jennilie

Sv: Oj du har haft många färger du ;) Och jag har funderat på att kanske bleka håret men näe, som du säger det bleker ju som satiken på håret och jag är inte beredd att förstöra håret totalt så jag fortsätter att "bara" misshandla med plattången ;P



2010-03-17 @ 14:18:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0