Kyssjukan

Oj, så sent det blev igår! Kom hem till syrran och käkade mina ägg&bacon medan hon åt sin hembakade pizza. Det såg gott ut, men nu måste jag verkligen anstränga mig om det ska hända något här med mig :) Pojkarna kom i säng lite innnan åtta och Inez därefter. Sen satte vi igång Twilight. Otroligt att man kan glömma så mycket när man inte sett en film på länge. Sedan blev det New Moon direkt efter den. Med några pauser, då pojkarna vaknade och ville äta, så blev det en sen kväll. Var nog hemma lite innan ett.

Så är rätt trött nu! Det har blivit sena dagar hela helgen, men det unnar jag mig. Man är ju trots allt bara ung en gång och vad gör då några sena timmar en helg i ens korta liv?

När jag städade igår insåg jag att... Jag har förgrymt mycket smycken...

 

 

 

 

 

de här öronhängena beställde jag från H&M för ett tag sen. De är riktigt tunga, men riktigt coola!

 

Yesterday's

 

Nu blir det frukost, alltså ägg&bacon och sedan ska jag till jubbet, så det blir sent ikväll. Imorgon eftermiddag åker jag till Lund för att träffa en gammal barndomsvän som jag inte sett på länge. Ska bli kul :) Cya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0