I'm a Free Bitch, Baby

På fredag och lördag blir det utgång - härligt! Har inte varit ute på länge och det känns! Har så många skor som jag vill ut och rusa i denna sommar så det är ett måste! Ska försöka gå ut så mycket jag kan denna sommar! :)

BikBok hade rea, inte så intressant men jag hittade ett par mönstrade leggings (som jag funderat över riktigt länge men aldrig kommit tillskott) som jag köpte för ett mycket förmånligt pris. Så nu ska jag för första gången på länge bära plagget dagen efter! Annars brukar jag ha "tänka-över-köpet" men nu skiter jag i det. Jag vill ha leggingsen så enkelt är det!


 

Vill klippa mig kort på ena sidan! Min vän Veronica gjorde det för ett tag sedan innan hon klippte upp allt hår. Jag kunde inte se mig passa i det, men nu är jag helt hooked på det! Men får se, vill ju inte göra något överilat och sedan ångra det som fan för att jag kanske inte passade i det...

 

 

Bye!

 



Kommentarer
Jennilie

Sv: Vad kul att du gillade den! =) Vsg.

2010-06-11 @ 22:02:52
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0