Fire!

Klockan 15.00 ska jag infinna mig på Brandstationen här i K-stad för att få information. Vilket kan vara bra eftersom man aldrig vet vad som kan hända. Det är alltid bra att veta hur man ska gå till väga om något skulle inträffa.

Igår var jag hemma hos Ellen och vi tog en lång promenad runtom stan, gick en vända inom tivoliparken som var befolkad av studenter. Tänk att imorgon springer dem ut... Så kul :) Minns själv när jag tog studenten. Vi hade tur med vädret och allt gick som smort. En av de bästa dagarna i mitt liv, helt klart. Fyra år sen nu...
Sen satt vi hos Ellen och snackade bort tiden. Kom hem lite innan tolv och somnade fort, helt utmattad.

Nu har jag precis satt i mig ett ägg, fyra skivor bacon och en stor fläskkarré som R.B skulle ätit upp för några dagar sedan. Men den såg lika god och fin ut som innan så den fick slukas med. Synd att slänga bra mat, den där sambon är duktig på att glömma att äta det han sparat till "dagen-efter".

Är riktigt sugen på att parta. Jag har så jäkla många kläder jag hade kunnat kombinera (och kläder jag aldrig haft på mig samt skor) så det är så typiskt att jag ska jobba på lördag och söndag!

Inspo från mig


Sox in shoes





Sen hittade jag ett par levis-jeans (rejält baggy nertill) som jag klippte till shorts. Om några minuskilo kan jag nog ha dem utan problem. Längtar!








Ett par kilklackar (från Nelly.se) jag haft aslänge men aldrig använt.






Mer bilder på Wiley Chunky Sandals från Topshops - kan inte få in att jag faktiskt har dem... helt otroligt!








& Loden Wooden Sandals (även dem från Topshop)




Ha en skön dag! Sayonara!




Kommentarer
Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

Jaha okej, tack för tipset!! :D

2010-06-03 @ 13:53:44
URL: http://louisevestin.blogspot.com/
jossan

Men du. tar dom inte studenten nästa vecka?? skattjakt denna, karneval nästa sen student??

2010-06-03 @ 21:03:58
URL: http://missholmqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0