Bad Day

A Bad Day - Rock City

Sitter och väntar på att jag ska bli hungrig. Då blir det frukost, samma vanliga härliga ägg&bacon frulle. Yum!
Spanar lite på internet. Sa till R.B igår att jag verkligen vill spara pengar nu så vi kan åka utomlands snart. Hade varit gött, jag har inte varit på semester sen 2003, då var jag i Turkiet.

Samtidigt kan jag inte låta bli att sukta efter saker hela tiden. Igår när vi var på Maxi såg jag en kvinna med bruna moheda tofflor och jag blev helt kär i dem. Det är sjukt, jag vill inte få såna ha-begär! Sen har Nelly fått in jättefina kilklacksskor som hade suttit fint på fossningarna, men jag har ju redan köpt ett par liknande från DINSKO, fast helvita.



& så hittade jag dessa snygga beiga boots från Have2have. Hade varit snyggt med beiga boots i sommar och till hösten istället för att kränga svarta like everyone else.

 

&

 

Ska dra på mig något, därefter ska jag ta en tur in till stan och ströva lite. Sen blir det att jobba kväll. Har lite ångest, måste fixa med schemat och bara tanken på det gör mig trött...

 

Inspo:

Bild

 

 

Har dessutom gått och blivit intresserad av att pierca mig i ena näsvingen, att ha en ring där, hade varit najs!!

Cya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0