Acapella

Min Nya Drog:
Kelis - Acapella
Love her!

Har inte bloggat på några dagar nu, har varit  mycket på jobbet och när man väl kommer hem har man annat för sig.
Idag har det blivit ägg&bacon till frukost, druckit 2 koppar thé, och sen när jag kom hem blev det fetaostgratäng (med broccoli och blomkål i) plus fyra stekta baconskivor. Har unnat mig lite mörk choklad också, men enbart 25 gram.

Var ute i lördags också. Var längesedan jag hade så kul! Banken hade enbart discomusik och alla rockade loss extremt mycket! Hade på min spacade dress från H&M, älskar den.

Sen har jag bara jobbat en massa. Ledig på söndag... det ska bli skönt.


Fick hem de här godingarna från H&M häromdagen.

 

Today's

 

Veckans "Want.So.Baaaad"

bild: stockholm streetstyle.


Nehepp... ska sitta och skriva hela kvällen lång :) Måste ju försöka bli klar med en roman. Så fort några personer har läst igenom och givit kritik skall jag gå igenom den igen och sedan får jag skicka in den. Då måste jag ju få fart på nästa bok, man vill ju inte vänta fyra år på en uppföljare liksom!

 

En fråga till er läsare;

+ Anta att man kan "resa" tillbaka i tiden. Anta att du blir mördad år 1760. Kommer du födas åter? Kan vara kul att höra era reflektioner :)

 

Sayonara!!



Kommentarer
Veronica

Coola puks :) väntar på kläder från h&m, har minsann beställt ett par träsko inspirerade skor med 10 cm klack från ellos. Spännande o se om man kan gå i dom! ;) såg du om v. 26 på fb? Kram

2010-06-17 @ 19:31:58
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Josefine

Väskan är från Chicy :)

2010-06-17 @ 21:13:05
URL: http://lifeofjosefine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0