XXXO

Sommarens hetaste låtar:

XXXO - M.I.A
None Of Dem (ft. Royksopp) - Robyn
Broken Heals - Alexandra Burke
Dumb - Alexandra Burke

Har inte varit aktiv på sistone. Roligare att vara ute och greja än att sitta vid datorn :) Men nu har jag tid! Ska snart ta bussen till Åhus och bada lite innan det blir dags för kalas hos syrran. Det är hennes tvillingpojkar som ska firas  - de blir ett år idag <3


Har varit ute nu när det har varit K-dagarna och haft riktigt kul med alla möjliga människor, plus att min syster kom hit från Oslo så vi har umgåtts nu i helgen. Imorse åkte hon hem =/



Grilling i tivoliparken onsdagkväll

Grillen var svårstartad men efter att ha eldat upp en pappkasse och servetter så tog det fart!



Erik!


Macke - hade goda grillkorvar med sig


En galen Andreas - som för övrigt är sjuuukt lik ....


...Martin Sheen

nästan iaf...



Sen har det som sagt varit Kristianstaddagarna så då har man varit ute.


Becc <3




Stefans cowboyboots och Jakob



Prövade lite nostalgismink - det tog mig 1 timme att få rätt på eyelinern...!





Hade på mig min snygga klänning från H&M fashion against aids. Fick extremt mycket kommentarer så det var trevligt :)





INSPO

 

2 the beach!

Sayo! //



Kommentarer
Gabriella Ohlsson

Den leopardklänningen är riktigt snygg! :) Vart ute på K-dagarna, men såg inte er :/ Tycker vi får ses ngn dag! Kram

2010-07-19 @ 18:40:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0