ÄR DET REDAN JULI?!

AH, suck! Blir galen på "sommar"-rean som florerar överallt just nu. God damnit! Sommaren har precis tagit fart och då ska man sälja ut alla sommarkläder och ta in höstkläder. Deprimerande...

Nåväl. Stötte på ett par nya heta skor idag när jag var i stan tillsammans med Veronica ->


These boots were made for me!



De satt extremt bra på fötterna kan jag ju säga. 549 kr fattigare om någon månad kommer jag definitivt att bli!


Var på "Stallet" och kollade på massa loppissaker, fast inte för loppispris direkt... Hittade denna spis, riktigt söt!

Som ni ser på priset så var det lite over the top...

Är det bara jag, eller har de VERKLIGEN använt spisen? Coolt isf! Det var smutsiga märken inuti ugnen också.

 

Fick Elloskatalogen idag. Hittade ett par skor (dessa skor!) som jag är sugen på inför hösten.

 

 

Även H&M har fått in höstvibbar. Jag beställde den gula kavajen och de spetsiga shortsen på direkten imorse. En kvart senare var shortsen... slut! Väntar med nöje!

 

& dagens inspobild! Vacker, vild och voluminös!

 

Ikväll blir det bio med storasyster. Eclipse står på schemat. Jag är så toppad, det ska bli riktigt kul att få se om filmen går i samma spår som boken eller om de har gjort någon slags egen version på det hela!

Bye!!

 



Kommentarer
Gabriella Ohlsson

Såg du skrivit om Eclipse via FB så vart tvungen att kika. Snygga spets-shorts! Hade jag också velat ha. Synd de tog slut. Fanns dom i svart? ;) Hoppas Eclipse håller måttet, men det tror jag nog :D

2010-07-01 @ 19:54:30
Emhi

Hehe ^^ Japp, visst är de fina?! Nej, de fanns bara i den beiga varianten... Men de brukar få påfyllning dagen därpå så det är bara att hålla sig uppdaterad! :)



Ecplise... kunde inte bli mkt bättre! Var helt lyrisk när jag gick från Bion :)

2010-07-02 @ 00:25:25
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0