Planering inför våren 2010!

Har kollat runt lite på nätet efter fina kläder till våren. Kommer nog rensa ut massor i min enorma garderob, för det behövs verkligen! Och så in med lite nytt. På måndag ska jag köpa kleinblått nagellack iaf. Här är min planering inför spring/summer season 2010:

Din sko s/s 2010

SKOR! Alla från DIN SKO, förutom de längst ner som är från See By Chloé - ska försöka hitta ett par billigare alternativ! Och hoppas på att nitklackarna längst upp kommer in igen, de var så jäkla coola!

Ellos vårkollektion 2010Haremsbyxor Ellos 2010 vårkollektion
Ellos vårkollektion 2010 gladiator sandaler
Modeklipp från Ellos. Det är gladiatorskorna, haremsbyxorna (gillar de egentligen inte, men dessa tyckte jag var ganska snygga!), klackskorna med i svart på bild #1 som jag tänker köpa hem :)


Snygga jeans från Halens!


Och sist men inte minst lite smått&gott från H&M! Lyckades få Jimmy Choo skorna (förut 999:-) till priset av 379 kr! Superduper!


Kommentarer
Veronica

H&M har mkt snyggt, bättre perspektiv på bilderna i katalogen tyckte jag. Kläderna ser snyggare ut på de bilderna. Ellos hade också mkt snyggt på vissa sidor i sin katalog ! Mkt färg till våren :)

2010-01-03 @ 12:29:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Madelene

Sv: Hej! Ne jag köpte dem förre veckan. De kan hända att de inte kommit ut på hemsidan än :D

2010-01-03 @ 21:44:30
URL: http://thebestofmadelene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0