Nervosa nebulosa

Åå pirrigt i magen! Jag känner mig så töntig för att jag är så nervös och det har inte ens hunnit närma sig ett sista datum-för-att-anmäla sig.

Det är läänge tills dess. Försöker jag intala mig i alla fall haha. Har spanat in Fyrien-lajvet sedan jag råkade på det i början av sommaren (när jag höll på att researcha till en av mina romaner så halkade jag in på en medeltidslajv-sida och sedan fattade jag intresse och rotade vidare tills jag hamnade på Ronneby Lajvsällskap - wiho för det!) och jag var så arg för att jag missat det. Jag hade till och med hunnit missa två lajv.

Men jag blev så glad och stirrig när jag fick reda på att det skulle komma ett tredje, men tyckte hösten -09 skulle vara alldeles för tidigt för att jag skulle hinna komma in i tänket att vara med på ett lajv. Nu kommer det tredje lajvet i början av april. Jag är fortfarande nervös och känner att jag vill fega. Men jag vill inte dö utan att ha prövat. Det värsta som kan hända är att jag skulle sabba spelet och bli utslängd för evigheter men det känns osannolikt haha.

En modenörds dröm att bära på ett preapocalypse-krigslajv haha



Idag har varit .. slött. Pluggat, skrivit, kommit på en ny roman (typico!) som jag hunnit skriva femton sidor på en timme och precis som vanligt känner jag att detta kommer bli en bra start. Som alltid. Sen kommer jag tröttna haha. Usch ja.

Cyklade till biblan i snöyra för att låna studielitteratur... det blev bara EN bok! Fy fan! Jag blir fattig i vår =/

Sen har jag lagat hokifilé med senapsås och broccoli/blomkålsmos. Riktigt gott. Ska köra på den fler gånger.

Ska försöka hitta en spännande film att se ikväll... Tips anyone?


Yesterday's: strumpbyxor: gamla från H&M, shorts - egengjorda på gamla jeans från Crocker + jeanslappar från andra gamla jeans, tröja - Cubus

I'm such a fool, such a troll... och till alla som inte faktiskt bryr sig så sedan måndags (alltså en vecka sen) står la scale on -1kg... LCHF. get ready. over.





Kommentarer
Anna

sv;Ja, jag beställde som vanligt över mina tillgångar, men det skiter jag i den här gånge. Ja, sommaren kan inte komma snart nog!

2010-01-19 @ 10:18:34
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0