jusqu'à

Var ute igår... Åt middag på Class först med sex andra härliga tjejer från klassen. Tre av dem hängde vidare på nattklubben. Hade jättekul. Träffade Josefin och vi dansade en hel del! När vi skulle hem försvann min väska på något mystiskt sätt... Ska försöka hitta den. Som tur är hade jag nycklar, kamera, bankkort och mp3 i jackan. Mobilen låg tyvärr i min älskade väska från Irland. Fan då! Ska kolla på Class sen ifall de fått in den eller nått... trist som tusan!

Nåja, livet måste ju rulla vidare. Lite svårt utan mobil dock :/ Har jag inte fått tillbaka mobilen ikväll måste jag nog leta efter en ny och skaffa nytt simkort med samma nr. Orkar inte ha nytt. Onödigt. Det var ändå dags att byta mobil typ, har haft min i snart tre år och den började bli lite sliten.

Hm.. kanske därför man ska ha hemtelefon?? :)

 

Kvällens outfit var:

Klänning & armband - Gina Tricot, strumbyxor 100 den & röda rosörhängen - H&M, skor - Nelly.se

 


 

Today's

Tröja - Indiska, skärp - H&M, armband - Gina Tricot & Accent, leggings - Gina Tricot

 

Sleten som fan... Somnade vid fyra kanske och sen när jag väl vaknade var klockan halv nio...

 

I just löv that sweater!

 

And my new leggings from Gina aswell!

 

 


 

 

Nu pågår ju Paris Haute Couture Week och jag har varit inne och surrat lite på bilderna. För det mesta brukar det gå åt att spara ner 4-6 bilder per designer om de har mellan 30-60 bilder på catwalken. Men idag när jag spanade in Jean Paul Gaultier och Valentino fick jag spara ner mer än 15 bilder!! Det är ovanligt. Men det var riktigt cwla och spännande kläder.

Alexis Mabille

Alex Mabille couture 2010

 

Anne Valérie Hash

 

Armani & Chanel

Armani Chanel couture 2010

 

Christian Dior

Christian Dior couture 2010

 

Elie Saab

 

Givenchy

Givenchy couture 2010

 

Thimister 4 women

Thimister couture 2010 women

 

Thimister 4 men

Thimister couture 2010 men

 

Thimister

Thimister 2010 couture

 

Valentino

Valentino 2010 couture

Valentino Couture 2010

All pictures: Style.com



Kommentarer
A.C

hej:D



va härligt:D

dt e lugnt..så litet så:D hoppas det var till ngn hjälp:p hehe..^^



godnatt:D

2010-02-04 @ 23:20:12
URL: http://amychen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0