Jag hoppas på tur! Fingers crossed!

Woo! Jag kanske får mina pjux ändå? Fick reda på DIN SKO att jag kunde be affärer runtom i Sverige att skicka (mot postförskott) skor till mig som inte fanns hemma i min stad. Gött tyckte jag. Så jag fick tag på en trevlig försäljare i Uddevalla som skulle sända ner skorna till mig... Sedan säger hon "du vet att det blir 200 kr i postförskott" och då var inte frakten inräknad. Vilken jäkla tur att hon sa det till mig. Trodde det låg på 50 kr. Så nej tack, jag ville inte betala mer än de där 550 kr jag räknat ut för de där skorna... Det skulle bli över 700!

Men nu kanske jag får fatt i dem, tack vare Therez :) Hoppas!



Fick hem ett paket från H&M... det blir nog att skicka tillbaka allt. Beställde lite underkläder men det satt inte alls bra =/ Har för stora boobs! (oops!).. Stl 40 i Sonia Rykiels fina BH var riktigt liten (!). Trist, men sparar de pengarna iaf. Det jag är osäker på är om jag ska keepa dessa röda godingar. Jag har blivit såld på rött!

Vet inte.. de kanske var liite för stora?


Sedan kom ett paket från Nelly.se! Har spanat in den rosa kreationen på Sandelins, men vågade inte riktigt köpa. Sen passade jag på att lägga till ett  halsband jag sett på ett flertal bloggar. Tack Nelly för studentrabatten! Sjukt bra!

 

Sweet pink and tuff chains



Kommentarer
Sanna

Sv: tror dock att jag ska beställa den i stl 40 ändå. Har 36/38 i vanliga fall, men vill ha den rätt stor. Så 40 blir nog bra ändå!

2010-01-20 @ 10:44:07
URL: http://sannakumlins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0