Easy cool sick

Jaha! Har klarat mig bra från förkylningar denna vinter men nu har det hunnit ikapp mig. Usch, det var så längesen att jag känner hur ovan kroppen är vid febern, de svullna halsmandlarna och de irriterade bihålorna... It suck's to be sick!

Legat större delen av dagen i soffan... och sovit :) Men det hindrade mig inte från att ha ett break från förkylning och slappheten och klä mig i nått som jag kunde "slappa" i.

You look really sick, don't you?

Today's simple and cool... Topp och kjol -  från H&M (i våras), skärp - Ellos (förra årets). Rött diadem - Glitter, öronhänge - H&M



Paljettröja - Vila (finns på Sandelins och Nelly.se) samt mörkturkosa strumpbyxor - H&M (de är inte så ljust turkosa i verkligheten som på bild)

Pjux - H&M divided exclusive

 

En kopp thé kanske och en bit mörk choklad? Kanske lenar halsen... Well what do you know, it's time to go!



Kommentarer
PETRA AKA SHORTY

coola skor =)

2010-01-21 @ 01:03:10
URL: http://pey.blogg.se/
Veronica

Va du ligger i med bloggandet =) Tänkte ta upp mitt igen imorgon eller nåt, har inte pallat på ett tag. Trist att du blivit sjuk =/ fina kläder och skor, du är tokig vännen :) Krya på dej iaf. Kramar !

2010-01-21 @ 21:04:08
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0