"Catch you on the flipside!"

Host host! Jag känner mig som en gnällig förkyld grabb =P Har inte varit förkyld sen jag vet inte när och det känns! Så då är det riktigt synd om mig.

My man R.B köpte kanelgifflar till sin stackars flickvän... kanske inte det jag borde äta men nu när min doft- och smakkänsla återvänt en aning var det gott. Usch. Måste lägga i växlen sen och träna med min polare Ellen. Hon ska köpa träningskort och sedan så! Bye bye fatty =P Sen satte vi oss i soffan (han bäddade ner mig ordentligt ska ni tro!) och satte igång R.B's long time favorite The Boondock Saint's. Och den är bra - riktigt cool, fast jag har ju mina invändninga rent moraliskt, men å andra sidan - vem har inte det när det gäller sådana här filmer? Jag rekommenderar Er att se den!

The Boondock Saint's






Är helt taggad dessutom, för trots min spruckna röst tog jag tag i saken och ringde upp lajvansvarig till FyrienIII. Jag måste låtit som en taggad liten fotbollsgalen pojke som ska spela sin första viktiga match. *ASG* Sa fel hela tiden och stammade (ja för det heter ju Fyrien inte Fyien), men jag är inte bra på telefon - blir hypernervös när jag inte pratar med folk jag känner. Fast efter några minuter la nervositeten sig och det var bara att köra på och diskutera omkring vad för roll jag ska ha.

I'm so excited<---- how excited I am right now!! Nu har allt börjat rulla på :) Nu händer det faktiskt. Jag är säkert helt nojig, men har man inte gjort sånt här förut så antar jag att man blir stirrig. Den 1 april kommer jag! Angående min roll så är den sekretessbelagd t.o.m 4 april 2010!

Klockan är 20:07 och jag funderar på att lägga mig? Normalt? Mja, vi får väl se när jag vaknar vid fem imorgon *asg*

Ne, jag ska spinna vidare på min karaktär... Spännande spännande!

Fyrien III

(HA - bild från Lajvfokus)

 

Njae... kanske inte riktigt... men ändå =P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0