Suckfuck

Är inte på mitt bästa humör för tillfället... Plågade mig igenom snödrivor vilket gjorde att cyklandet till skolan tog 15 minuter extra att cykla. Väl i skolan inser jag att något är på tok eftersom ingen står utanför dörren till förläsningssalen och att dörren är lås. Och så har man givetvis ingen mobilfan att ringa till någon på.

Så kommer en annan tjej från klassen och knackar på dörren. Ingen reaktion. Hon ringer en av klasspolarna. Lektion inställd. Jag ville bara slänga mig ner på golvet och sprattla av ilska. Det var bara att vända om och cykla hem igen. Jag förstår inte varför jag får såna ursinniga känslor i kroppen när jag cyklar genom ocykelbar terräng, jag skulle kunna skrika och svära åt folk =P Så jag var ett åskmoln hela vägen hem.

Så det blir en lååång pluggdag istället. Det är fler sidor i kapitel 11 än de kapitel jag läst hitintills så jag slipper sitta till halv åtta och plugga iaf... men just nu vill jag bara slappa vid datorn... Som den latmask jag är.

Jag måste hitta ett sätt att göra mina helkroppsbilder bättre... men antar att jag får skaffa nån superkamra som kan så och fota. Den här jag har är så liten och tunn att den bara rasar när jag tar kort per auto.


Today's

Får försöka vara lite glad idag...

Kofta och fuskskinnsbyxor - H&M, topp - Cubus, armband - JC och Accent


Sen behöver jag hjälp! Dessa skorna är sjukt billiga och kommer från Gojane.com. Vet inte vilken färg som är snyggast? Jag är trött på svart men det funkar ju till det mesta... Någon som har förslag?



Kommentarer
A.C

du ska beställa skor på Taobao?? har du ngn kontakt där lr du kan läsa/skriva kinesiska?? Hmm~~

du vt att när man beställer saker på taobar e dt inte att beställa bara så..att man kika in o så..man måste prata med säljare om dt också.

hmm~~ kinesiska storlek e ganska små i storlekar faktiskt.. jag e inte säkert.. men du får fråga sälja vilken mått p skorna när dt e 38:or..dt e nog bättre och säkrare då.. då får du mäta din fot:) hehe~~ jag bruakr göra dt iaf:) mäta din fots längd och bred=)

2010-02-03 @ 17:21:44
URL: http://amychen.blogg.se/
A.C

jaha..va njas:D hehe..

dt e lugnt, hoppas det hjälpte dig ngt..

o en sak till:D frakten kmr kosta för din del så du vt..du ska kanske betala tulavgifter också för de kmr frakta från kina hit till sverige.. räkkna med en tusen lapp:p hehe~~



2010-02-03 @ 19:17:53
URL: http://amychen.blogg.se/
Bögjävel - FRÅGESTUND PGNDE!

Hej! Jag heter Morgan och har en frågestund i min blogg just nu. Tänkte fråga om du vill fråga en eller flera frågor till mig? Jag tycker att det är roligt att svara :D Om du ser detta som spam ber jag om ursäkt och får önska dig en trevlig kväll! KRAM

2010-02-04 @ 09:04:17
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0