"Skrik och Panik!"

Jag måste se Hercules snart! De där två demonerna är så jäkla roliga! Var längesen jag såg den sist, men man får alltid ett gott skratt.

Var ute igår. Detta är en av de få gånger som jag faktiskt kom in i min walk-in och fick en uppenbarelse: jag visste precis vad jag skulle ha på mig. Eftersom det blev så jäkla stressigt (för jag bestämde mig för att gå ut alldeles för sent) så hann jag inte ta bild!!

Men jag hade detta på mig:


Blev riktigt snyggt med bältet i midjan, annars är den klänningen ganska pösig. Måste komma på ett sätt att sy in den...

Utgången blev lyckad. Jag hade med med Ellen och hennes nya kille, Sanne & Elin  (det var verkligen underbart att träffa Sanne igen, som jag saknat henne!!) och så träffade jag Josefin - som jag älskar att dansa med för att bruden kan verkligen dansa. Me like <3

Kommer nog inte uppdatera bloggen förrän på fredag PGA TENTA!! Så jag vill lägga energi på det idag och resternade dagar av veckan så jag klarar mig. Har aldrig gjort omtenta, det ska jag inte göra den här gången heller.

Ha de gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0