Shoes are my kingdom


Usch, jag har aldrig varit särskilt intresserad av skor förr... Nu är jag helt into it. De är nästan viktigare än kläder!

Idag fick jag en ny förälskelse, vilket jag får dagligen om man säger så haha, men dessa måste jag faktiskt ha. Finns inga ord som kan beskriva hur värmen steg i kroppen när jag såg dem. Ja, jag erkänner. Jag är lite sjuk ^^ Här kommer fler skor som jag gärna hade velat köpa men som min goda vän Veronica sa: "Bara för att man tycker det är snyggt behöver man inte köpa det!" :)

Skor från Nelly:

AH! GE MIG!!!


 



Ser alien ut! De hade jag velat ha!


Från Bakersshoes.com:


Jessica Simpson! För att vara från henne så är de faktiskt inte SÅ dyra. Som att handla på Scorett, typ. Dessa kostar ca 700 kr!









När folk började snacka träklackar blev jag lite skeptisk. Jag kommer inte skaffa såna som ser ut som trätofflor - det har jag lämnat bakom mig som femåring. Men de här från Jessica Simpson (!) fick mig att sukta. Men jag fick inse - jag tror de är otroligt svåra att traska omkring i!


Från Vagabond:

Vagabond Dynamic 2010 spring

Dessa var mina redan när jag la ögonen på dem i Vagabonds reklam. Do I need to say there on their way to me?

bild: Colorelle


Vet att jag sa att jag inte skulle hinna blogga, men om jag går upp kl sju och sitter och slösurfar i en timme så börjar pluggandet vid åtta och framåt :) Hehe! Kan inte sluta! ^


Kommentarer
Veronica

Dom på femte bilden uppifrån va snygga!! Haha, visdomskvinnan har talat ;) kram

2010-02-23 @ 21:22:23
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Ulrika

Hej! Jag har 37 eller 38 när jag köper skor. Dessa var stora i storlekarna tyckte jag så jag valde 37.

2010-02-24 @ 21:38:11
URL: http://colorelle.se
Emma says style, love & rock and roll.

älskar de från jessica simpson.. Tur att en av mina bästa vänner köpt dem och vi har samma storlek ;)

2010-02-25 @ 10:06:23
URL: http://emmasays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0